※ $このブログでの--> { 現代芸能考察について覚書 } [ 2011-03-03 ]

@女芸人売れMG考察 = [ $稲垣早希{吉本}、$鳥居みゆき{サンミュ}、$いとうあさこ{マセキ}、 $おかもとまり{太田}、$イモトアヤコ{ナベ}、 ] [ 2011-02-09 ]

芸能IT政治トつ国下層


2007-08-16

U.S breathe me.



2007_08_16_[THU]

もちろん、どんな小さな勝負にも敗者の隣には勝者がいる。

勝者には至福が与えられるが、敗者には何が与えられますか?

アメリカに住む見知らぬ住宅ローンの焦げ付きによって、 私の低賃金パートタイマーとして働く年収の多くの部分を消費する。

年明けから私の負け幅は50万円程度。

TOKYO — Japanese stocks fell further Thursday amid global jitters over the U.S. subprime loan crisis and broader concerns about the U.S. economy.

The benchmark Nikkei 225 index fell 327.12 points, or 1.99 percent, to close at 16,148.49 points on the Tokyo Stock Exchange Thursday. The previous session the index fell 2.2 percent.

Tokyo stocks were dragged down after Wall Street tumbled again overnight. The Federal Reserve added more cash to the U.S. banking system Wednesday but failed to quash investors' jitters about problems in lending.

Japan Stocks Down Sharply in Tokyo : Aug. 16, 2007, 3:58AM)


大昔にやった金投資も負けて辞めたし、ミニ株もトータルで負けて辞めた。 向いてないのはわかっているんだけど、パチンコよりかは良いかと 少ない資金をつぎ込んで泡となる。

しかし、こんな時には私が貧乏であることが幸せであるなぁ。 と思えるよね。投資額が少ないから大負けすることがないからね。

神様、私を貧乏のままにしてくれてありがとう。

そして、見知らぬ遠い国でローンの焦げ付きにあえぐアメリカの皆さん。私を再び謙虚な気持ちにさせてくれてありがとう。